18.02.2021р. Громадянська освіта 5 група кухар/пекар

 Тема:Тематичне оцінювання.

Вибрати відповідь із запропонованих варіантів. Відповіді записати у зошиті.

1. Як називається нагляд і контроль держави за мас­медіа? 

А реклама

 Б лобізм 

В цензура 

Г «джинса»

2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас­медіа?

 А свобода пересування 

Б свобода совісті

 В свобода слова 

Г свобода зібрань

3. Медіа — це

 А інструменти та засоби передачі будь­якої інформації з будь­якою метою 

Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі 

В вид інформації, розрахований на масового споживача

 Г засоби поширення інформації для масового споживання

4. Що із запропонованого Не є ознакою медіатексту?

 А вторинність

 Б завершеність 

В потокове виробництво 

Г колективне виробництво

5. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів? 

А спрямованість на широкі кола населення 

Б фінансується благодійними організаціями або державою

 В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті

 Г створюється задля використання в політичній боротьбі

6. Основоположним принципом якого підходу до пояснення свободи слова є те, що людська гідність не може бути забезпечена без свободи слова?

 А ліберального

 Б утилітарного

 В позитивістського

 Г демократичного

7. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

 А виховування патріотичних громадян своєї країни

 Б формування суспільної думки, корисної для загального блага 

В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

 Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

 8. Цензура в демократичних суспільствах характеризується

 А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей 

Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі

 В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини 

Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас­медіа для роботи

9. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу? 

А «джинса»

 Б фейк 

В медіа

 Г маніпуляція

10. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є

 А професійним

 Б неупередженим

 В маніпулятивним

 Г інформативним

11. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?

 А даних соціологічних досліджень

 Б двох або більше джерел інформації

 В коментарів експертів

 Г цитат з офіційних документів

12. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує 

А реклама 

Б преса

 В телебачення

 Г Інтернет

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

07.05.2021 Громадянська освіта 6 група кравців