21.02.2023 Громадянська освіта 7 група МСТУ

 

Тема: Тематичне з розділу " Світ інформації та мас- медіа

1. Як називається нагляд і контроль держави за мас­медіа?

 А реклама

 Б лобізм

 В цензура 

Г «джинса»

2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас­медіа?

 А свобода пересування 

Б свобода совісті

В свобода слова

 Г свобода зібрань

3. Медіа — це 

А інструменти та засоби передачі будь­якої інформації з будь­якою метою

 Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

 В вид інформації, розрахований на масового споживача

 Г засоби поширення інформації для масового споживання

4. Що із запропонованого Не є ознакою медіатексту?

 А вторинність

 Б завершеність

 В потокове виробництво

 Г колективне виробництво

5. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?

 А спрямованість на широкі кола населення

 Б фінансується благодійними організаціями або державою

 В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті

 Г створюється задля використання в політичній боротьбі

6. Основоположним принципом якого підходу до пояснення свободи слова є те, що людська гідність не може бути забезпечена без свободи слова? 

А ліберального

 Б утилітарного

 В позитивістського

 Г демократичного

7. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

 А виховування патріотичних громадян своєї країни

 Б формування суспільної думки, корисної для загального блага

 В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

 Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

 8. Цензура в демократичних суспільствах характеризується

 А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей

 Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі

 В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини

 Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас­медіа для роботи

9. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу? 

А «джинса»

 Б фейк

 В медіа

 Г маніпуляція

10. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є

 А професійним

 Б неупередженим 

В маніпулятивним

 Г інформативним

11. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності? 

А даних соціологічних досліджень

 Б двох або більше джерел інформації 

В коментарів експертів

 Г цитат з офіційних документів

12. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

 А реклама

 Б преса

 В телебачення

 Г Інтернет

Відповіді записати в зошит. Обираємо цифру та літеру

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога